dilluns, 10 de març del 2014

Siskera Teratre amb la marató de TV3

16 de desembre de 2012:

El meu cos és un terratrèmol. És tanta i tan gran l’energia que recorre les meves venes, que a ratets, he de mirar al terra per confirmar que no estic somniant.

Avui ha sigut el millor aniversari que recordo. Un aniversari que he compartit amb tothom. Un aniversari de teatre, de solidaritat, de somriures i d’emoció....és tan bonic viure! Qui m’hauria dit a mi, entre sessió i sessió de quimioteràpia, que quasi 20 anys després, aquella experiència seria detonant per construir i donar vida al millor projecte que he fet mai!

Avui també ha sigut un dia de regals, i tots ells/es tenen nom i cognoms. Podria enumerar-los un a un, a tots i totes, però són tantes les coses que els vull dir i les emocions que hauria d’expressar, que estic convençut que no cabrien ni en tot l’ample de banda del ciberespai!

I si busco la paraula adient, per resumir, per ser concís i no fer-me llarg, sempre aflora el do de la gràcia; per lo tant: gràcies! Gràcies teniu tots i totes, i les gràcies també jo us les dono perquè ho mereixeu! A la gran família del grup Siskera Teatre; per confiar una vegada més i portar a la realitat un altre petit tros del meu món de somnis. Ho vaig dir un dia i ho diré i ho repetiré ara i sempre: Sou un grandiós tresor! els humils mags que transmuten estats, que confien cegament amb el somni i que el muden d’art, emoció i realitat!..m’agrada tenir-vos al costat...

VIVIU EL DETALL!...i SIGUEU SEMPRE AIXÍ DE SENZILLS, AIXÍ DE GENIALS!

SALUT a TOTHOM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada