dimecres, 28 de setembre del 2011

el vigilant d'horitzons: "la font del bosc negre"

Diuen els que "saben" que una obra no està completa si no se'n coneixen tots els detalls. Bé, no sé si ho diuen, però jo ho sento així...I és per aquest motiu que vull compartir un text inèdit que no va formar part del recull final de "el vigilant d'horitzons". Aquesta "cara B" del vigilant està ambientat a un paratge dels Ports conegut com "la font del bosc negre". Si no vaig incloure aquest relat (i d'altres) alhora de lliurar la totalitat de la novel·la, va ser perquè vaig creure que els passatges nocturns de l'obra (tret del de Covacambra), frenaven el ritme constant de l'aventura, i sobretot, enterbolien l'objectiu principal de l'obra, la cerca en sí mateixa, la fita de l'heroi, la meva conclusió.
Per sort, com avui en dia disposo d'un blog i tinc l'oportunitat de compartir els "fòra de línia" amb tot el món, no vull deixar-ho escapar; i la veritat és que em sento orgullós de lliurar els passatges inèdits d'aquest oníric viatger; perquè en conformen la seva essència, perquè són part del seu periple i perquè també són la meva excusa per rememorar al meu amic talaier.
Espero gaudiu de la lectura de la font del bosc negre, del viatge del vigilant d'horitzons, i com no, del sempre espectacular massís dels Ports...

Salut a tots/es!

Valer

PD: Aquest relat el podeu trobar a l'apartat Tradicionàrius dedicat a "el vigilant d'horitzons"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada